22
Categorie:
Over mij als trouwambtenaar
Dat is best een lastige vraag. Vooraf heb ik altijd een uitgebreid gesprek met het bruidspaar, waarin we het hebben over hoe hun liefde is ontstaan en hoe het verder gelopen is. Dat is eigenlijk altijd een leuk gesprek. Toch denk ik dat ik zelf de ceremonie het leukste vind, waar het mijn taak is om een lekker ontspannen sfeer neer te zetten, voor het bruidspaar zelf en de gasten. Alle bruidsparen zijn verschillende, elke bruiloft is verschillend. Ik vind het kicken om iedere keer weer een goeie sfeer te creƫren.